poniedziałek, 8 maja 2017

0053. PLAN NA MAJ: Zapuszczam włosy i walczę o ich piękny wygląd.


Cześć!

Po długiej przerwie wracam, oczywiście posty nie będą prawie codziennie jak wcześniej z wiadomych powodów :) Bardzo dziękuje za wszystkie gratulacje oraz życzenia. Wczoraj minął miesiąc od kiedy zostałam mamą, jestem najszczęśliwszą kobietą na świecie:) 
Po porodzie przez hormony mogą ucierpieć nasze włosy poprzez nadmierne wypadanie. Tego w żaden sposób nie da się powstrzymać, wypadnie tyle włosów ile musi. Dlatego niestety musimy uzbroić się w cierpliwość, ale spokojnie - włosy odrosną! :) Pomimo to postanowiłam, że od maja zaczynam na nowo swoją włosową manię ;)

Moje włosy aktualnie:



CEL:

Zapuścić
Odżywić 
Wygładzić
Nawilżyć 

AKTUALNY PROBLEM:

Wypadanie
Suche końcówki 

MÓJ PLAN NA MAJ

- Używanie wcierki Jantar codziennie przez 3 tygodnie
- Olejowanie włosów olejem z avocado co 2 dni 
- Raz w tygodniu maseczka z mąki ziemniaczanej 
- Raz w tygodniu użycie Nafty kosmetycznej 
- Branie witamin 
- Zabezpieczanie końcówek jedwabem CHI 

Przyłączacie się do mnie ? ;)
Jeśli macie jakieś włosowe pytania to śmiało zadawajcie je w komentarzach! 
Share:

14 komentarzy:

  1. ale masz piękne długie włosy :) mi też wypadają prawie cały czas

    OdpowiedzUsuń
  2. Będę trzymać kciuki za ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie wyglądasz, macierzyństwo Ci służy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. O kurcze, masz bardzo długie włosy i chcesz jeszcze zapuszczać? Podziwiam :D Ja niedawno skróciłam włosy 10 cm, bo miałam już w pół tyłka i szlag mnie trafiał :D
    Pięknie wyglądacie <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne długie włosy :) Trzymam kciuki za powodzenie misji i gratuluję dzidziusia :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja również chciałabym zapuścić włosy, ale słabo mi rosną.
    Trzymam kciuki z Twoje piękne efekty :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ooo, mam nadzieję że wyzwanie się uda! Powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Trzymam kciuki za włoski :) Ślicznie wyglądasz z maluszkiem,zdrówka dla Was :*

    OdpowiedzUsuń
  9. Wow, naprawdę ładne włosy. Owszem, trzeba o nie dbać, a niektórym jest wyjątkowo trudno. Cóż, życie. Trzymaj kciuki, żeby mi również udało się tak zapuścić włosy.

    http://screatlieve.blogspot.com/
    http://www.youtube.com/channel/UCm7LqzOKE4utpvCnaJcyzag

    OdpowiedzUsuń
  10. Powodzenia! Jak uzywasz nafty?

    OdpowiedzUsuń
  11. Jedwab strasznie wysusza wlosy :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Czy jak zalecają trycholodzy i fryzjerzy podcinasz końce co 3 miesiące?

    OdpowiedzUsuń