środa, 5 lipca 2017

0055. Lato, lato... moje ciało w bikini...


Cześć kochani!

Wczoraj po raz pierwszy UWAGA... od prawie 3 miesięcy! Wyszłam SAMA bez mojej córci zrobić coś dla SIEBIE. 2 godziny u stylistki paznokci ciągnęły się wieczność. Ciągle myślałam o moim skarbie i jak wariatka dzwoniłam co 20 minut. Haha czy to już szaleństwo? 


Dziś chciałabym Wam przedstawić moją listę życzeń z Zaful. Pierwszy raz podjęłam współpracę z ową firmą i jestem bardzo ciekawa jak będzie ona przebiegać. Jak będą w rzeczywistości wyglądać ubrania, jaki to będzie materiał oraz jaki jest czas oczekiwania na paczuszkę. Oczywiście podzielę się z Wami opinią! 

WISHLIST BIKINI 













Czy podoba Wam się któryś ze strojów? Te najbardziej wpadły mi w oko, zwłaszcza ten słodziutki różowy ;) 

Jeśli możecie to proszę o wchodzenie w KLIKI <3

Przesyłam Wam mnóstwo buziaków, a już niebawem post, a w nim kilka recenzji kosmetyków <3
Share:

38 komentarzy:

  1. Bardzo mi sie podobaja, zwlaszcza zolty i czarny z kolorowym dolem :)
    Poklikalam. Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  2. haha to nie szaleństwo tylko po prostu macierzyństwo - tak podejrzewam ;p
    Przedostatnia propozycja najlepsza! <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Mnie o dziwo najbardziej spodobał się ten żółty :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pierwsze bikini bardzo mi się podoba :) Jest fantastyczne :)

    OdpowiedzUsuń
  5. chyba każda mama tak ma, ale świetnie że znalazłaś dla siebie chociaż chwilkę :D
    ślicznę są te stroje, drugi najlepszy!
    http://wooho11.blogspot.com/ - Zapraszam na nowy wpis <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja uwielbiam bikini :3 sa rewelacyjne!

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Trój biało różowy w groszki jest uroczy :)

    OdpowiedzUsuń
  8. W zaful są super stroję :* Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  9. ja bikini nie noszę;p nie jeżdżę nad wodę:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Chyba każda mama tak ma przy pierwszym dziecku :) a stroje fajne :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Mają bardzo fajne stroje kąpielowe ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Mnie najbardziej podoba się ten pierwszy pomarańczowy :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Na ostatni strój bym się skusiła - pasowałby do mojej figury;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Genialne propozycje, mnie skradł serce ten przed ostatni ♥
    Obserwuję ;*

    OdpowiedzUsuń
  15. Najlepsze z wysokim stanem, brzucha nie widać :D

    OdpowiedzUsuń
  16. ja pilnuje maluszka i jego mama też dzwoni do nas co 20 minut haha to chyba nic dziwnego!
    http://s-busz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Jak dla mnie groszki są super! Nie przejmuj się, ja jeszcze nie wyszłam z domu sama po porodzie;) Ale u mnie 15 lipca miną dwa miesiące;)Tak, to normalne, choc powiem Ci szczerze, że za drugim razem mam większy luz, juz sie tak nie spinam;) Buziaki dla Was dziewczyny, no szczególne dla Mariki od Jagódki!

    OdpowiedzUsuń
  18. Przedostatni strój, sexy.

    OdpowiedzUsuń
  19. Mają tam naprawdę bardzo ładne stroje :)

    OdpowiedzUsuń
  20. piękne bikini! wszystkie chętnie bym przygarnęła :D
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  21. Ładne stroje ;) Niestety pogoda niezbyt pozwala na ubieranie bikini ;(

    OdpowiedzUsuń
  22. Mi się najbardziej spodobał zestaw biało-czarno-żółty, bardzo lubię to połączenie kolorystyczne!

    OdpowiedzUsuń
  23. Śliczne wybrałaś stroje :)

    https://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Ten pierwszy jak najbardziej godny uwagi :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Śliczne stroje kąpielowe!!!♥ Najbardziej spodobał mi się ten przedostatni! ♥
    Zapraszam do mnie https://cakemonika.blogspot.com/ ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Ładne stroje wybrałaś :D

    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Jakie słodkie te kostiumy! Najbardziej mi się podoba ten pin up - czarno-czerwony :)

    Pozdrawiam i w wolnej chwili zapraszam do siebie :) http://w365dnidookolazycia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. piękne , bardzo podobają mi się te modele

    OdpowiedzUsuń
  29. Każdy z nich jest oryginalny i ładnie wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Nice blog and selection =)

    Followed your blog through gfc, would love if you could follow back =)
    http://www.beautorgeousworld.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. Ale piękne stroje kochana, extra, że miałaś chwilę dla siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Czwarty jest zdecydowanie w moim guście! A to wydzwanianie i sprawdzanie czy u córci wszystko dobrze to tylko dowód jak bardzo kochasz, więc nie szaleństwo tylko miłość;>

    OdpowiedzUsuń
  33. Amazing selección! ♥️♥️♥️

    OdpowiedzUsuń
  34. przedostatni jak najbardziej w moim guście :)

    OdpowiedzUsuń
  35. jeeeeny aż smutno, że tak śnieg pada z aoknem haha

    OdpowiedzUsuń