czwartek, 17 listopada 2016

007. Jedwab CHI - Ulubieniec wśród jedwabiów


W swoim włosomaniactwie używałam różnych jedwabiów do włosów. Nigdy nie zwracałam uwagi na skład, ale kiedyś postanowiłam zobaczyć czym "faszeruję" włosy i oniemiałam. W składzie był alkohol, który niestety wysusza włosy, a przecież chcemy temu zapobiec. Jedwab CHI, jest moim ulubieńcem - nie zawiera w składzie alkoholu!
CHI Silk Infusion to regenerująca odżywka bez spłukiwania. Bogata w ceramidy, jedwab, witaminy, zioła i wyciągi roślin, działa odżywczo na włosy, jest wzbogacona o proteiny sojowe i pszenicy. Nadaje włosom wspaniały blask i niewiarygodną miękkość, nie obciąża, ułatwia układanie. Chroni włosy przed utratą wilgoci, wysoką temperaturą, skutkami chemii fryzjerskiej i zanieczyszczeniami środowiska, odżywia włosy i nadaje zdrowy wygląd.

S K Ł A D
 
Cyclomethicone, Dimethicone, C-1215 Alkyl Benzoate, Panthenol, Ethyl Ester of Hydrolyzed Silk, Phenoxyethanol, Parfum, D&C Yellow 11, D&C Red 17, Zinc Oxide, Titanium Dioxide, Mica, Boron Nitride Powder

Na początku składu znajdziemy silikony, a poza nim emolient oraz prowitaminę B5 - co nawilża, oraz dzięki proteiną jedwabiu wzmacniają i odbudowują włosy.
 Kolejnie mamy: konserwant, zapach, barwniki, na końcu filtry UV,  pigment mineralny i wypełniacz.

D Z I A Ł A N I E

Jedwab CHI, powinien dobrze chronić włosy przed zniszczeniami, wygładzać, nabłyszczać włosy oraz wypełniać ubytki.

Z A P A C H 
Bardzo podobny do męskich perfum, jest całkiem przyjemny i po nałożeniu na włosach zaczyna przyjemnie pachnieć.  Na włosach zapach utrzymuje się długo.
 
W Y D A J N O Ś Ć 
Buteleczka starcza mi na miesiąc, produkt wydajny.
  
C E N A 

Na allegro możemy kupić w cenie 3 zł / 15 ml, w drogeriach zaś kupimy za ok. 5 zł

P O D S U M O W U J Ą C 
Końcówki są miękkie, błyszczące oraz  wygładzone. Jeśli stosujemy regularnie znacząco poprawia nasze końcówki, chroni przed rozdwajaniem. Jak najbardziej polecam tym bardziej, że nie zawiera w swoim składzie alkoholu.

Jakich używacie jedwabiów? Słyszeliście o nim kiedyś?

Mam ogromną prośbę!
Założyłam FP BLOGA:
Jeśli jesteś czytelniczką mojego bloga, bardzo proszę o polubienie FP.
Jest to dla mnie bardzo ważne <3

Share:

33 komentarze:

  1. Muszę go wypróbować! Moje włosy są bardzo zniszczone :( Używałam olejku arganowego, ale nie pomógł.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spróbuj kochana, tym bardziej, ze cena naprawde bardzo niska:)

      Usuń
  2. Miałam go bardzo dawno temu, chyba muszę do niego powrócić ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Idealny jedwab sama go używam i jestem bardzo zadowolona i do tego ten zapach cudo;) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. To jest to czego teraz najbardziej potrzebuję, no do tego najchętniej znalazłabym coś na zwiększenie objętości włosów.
    FP polubiony :)
    Chętnie poczytałabym tutaj jakieś porady dla osób, które zapuszczają włosy...

    Pozdrawiam cieplutko;) Tak Po Prostu BLOG Będzie mi miło jak zajrzysz do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście, niczego nie zabraknie! Sledź posty <3

      Usuń
  5. moim włosom już chyba nic nie pomoże, ale kto wie... Może spróbuję takiego specyfiku :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mow tak! Z każdej sytuacji zawsze jest jakies wyjście :)

      Usuń
  6. Wiele o nim czytałam, mam ochotę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kocham jedwab! Moje włosy są po nim bardzo mięciutkie! Tego konkretnego nigdy nie próbowałam, ale chyba się skuszę.

    Obserwuję
    http://annemcosplay.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spróbuj koniecznie, nie zawiera alkoholu! <3 i cena rewelacyjna!

      Usuń
  8. Miałam go :) mimo że malutki to bardzo wydajny i fajny ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jest bardzo tani :) Lubię jedwab, bardzo dobrze się sprawdza na moich włosach :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawi mnie ten jedwab ;) Jak na razie używałam tylko z Biosilk.

    OdpowiedzUsuń
  11. uzywam i jestem mega zadowolona <3

    http://momentformenow.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Stosuje jedwab z celu zabezpieczania końcówek :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie miałam nigdy tego jedwabiu, ale na pewno wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  14. CHI to dobry 'ochranicza' naszych włosków :)
    Zapraszam do mnie na LA, jeśli interesuje Cię wzajemna obserwacja- zacznij i daj znać :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Kiedyś go używałam - naprawdę dobry! Nie wiedziałam, że można go kupić w drogeriach, chętnie go wezmę przy następnej okazji :)
    Bardzo tu miło, pozdrawiam serdecznie i zapraszam ponownie! :)
    www.camesss.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja kupuje go u mojej fryzjerki :) wiec nawet w salonach zdarza sie byc :)

      Usuń
  16. Musze sprawdzić bo mam straszne włosy mam nadzieje ze pomoże.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spróbuj, warto zabezpieczać swoje końcówki :)

      Usuń
  17. Jest to dość specyficzny zapach, fakt :)
    Ja przywykłam hehe :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Słyszałam o jedwabiu, nawet moja przyjaciółka go używa, ale nie przekonałam się jeszcze jego właściwościach. :D

    WWW.PIANKAOFSTYLE.PL-KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  19. Używam go od lat i dla mnie jest najlepszy :)

    OdpowiedzUsuń