czwartek, 9 listopada 2017

0056. Wracam!


Cześć kochani, 

Po długiej przerwie bardzo zatesknilam za blogowaniem. Przez ostatnie miesiące macierzyństwo dało się we znaki. Czy stałam się słynną Matką Polką?
O dziwo nie! Spełniam się, dbam o siebie choć musze przytyć, ponieważ okropnie schudłam i mam niedowagę.

Macierzyństwo zdecydowanie mi służy. Jestem przeszczesliwa mamą. Na pewno będę Wam pisac o moim macierzyństwie! :))) 

Moja córka kilka dni temu skończyła 7 miesięcy, a jeszcze nie tak dawno wstawiłam tutaj zdjęcia z brzuszkiem... jak ten czas ucieka! 

Dziś taki post przypominający o mnie:)))
Co u Was? 
Share:

8 komentarzy:

  1. Świetny blog. Będę tu zaglądać częściej.
    A na powroty nigdy nie jest za późno.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja tez wrociłam po dłuzszej przerwie. :) trzymam kciuki za pisanie ;) i to prawda, czas leci jak szalony, a widać to najbardziej po dzieciach ;)
    Pozdrawiam :)

    www.fajnamatka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Super, że jesteś :) już 7 miesięcy? ale ten czas leci

    OdpowiedzUsuń
  4. A myślałam, że tylko ja mam niedowagę po ciąży :D
    Super, że wróciłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Hej! Nie martw sie, ja tez ostatnio zaniedbałam blogowanie...I nie chodzi tutaj o lenistwo czy brak inspiracji tylko o brak czasu.Moja druga córeczka daje mi ostro popalić, więc łącze się z Tobą moja droga;)Uściski wielkie dla Was!

    OdpowiedzUsuń
  6. No i super! Mój przyjaciel nie dawno został ojcem. Oczywiście nie do końca było to planowane wnioskując po jego wieku 23 lat. :) Ale ja po 12 miesiącach odzyskałem partnera treningowego i możemy dalej robić hałas na siłowni ! :D
    Wpadnij też do mnie oraz na mój instargram ! wrobelprzemek.pl @wrobelprzemek_fit

    OdpowiedzUsuń