poniedziałek, 10 grudnia 2018

TONIK Z DOMOWEJ WODY RYŻOWEJ


Kto mnie śledzi od początku, ten wie, że jestem ogromną zwolenniczką domowych sposobów pielęgnacyjnych. O wodzie ryżowej dowiedziałam się już dawno, dzięki książce "Sekrety urody Koreanek" i bardzo szybko wypróbowałam wodę ryżową na swoją cerę oraz włosy.


WODA RYŻOWA - to skarbnica witamin i bogatych minerałów, dzięki którym zwiększa się ukrwienie oraz elastyczność naszej skóry. Niacyna, żelazo, potas, magnez, cynk, ryboflawina, witamina E - samo dobro dla naszej skóry i włosów.

Dzięki regularnemu stosowaniu toniku z wody ryżowej możemy spowolnić starzenie się naszej skóry, rozświetlić ją, obkurczyć pory oraz wspomóc walkę z trądzikiem. 

Wodę ryżową również dodaję do mojej ulubionej odżywki do tuningowania - KALLOS COLOR (nie zawiera silikonów) - dzięki czemu moje włosy są lśniące, miękkie. Jeśli dodamy wodę ryżową do delikatnego szamponu, zadziała stymulująco na porost naszych włosów!





PRZYGOTOWANIE


Tym sposobem przemywam wacikiem twarz oraz szyję wieczorem po demakijażu oraz rano.

Pół szklanki ryżu wysypujemy na sitko i płuczemy pod wodą,aby oczyścić ryż z zabrudzeń. Przekładamy do miski i zalewamy przegotowaną, wystudzoną wodą ok.4 cm ponad poziom ryżu i odstawiamy na 10 minut.
Po odcedzeniu ryżu, przelewamy wodę do jakieś buteleczki. Ja wodę ryżową trzymam w lodówce :) 


Znacie ten sekret? Jakie jest wasze zdanie o tej metodzie?

Share:

15 komentarzy:

  1. Słyszałam już o tej metodzie, ale sama jeszcze nie stosowałam. Do włosów bym się skusiła ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dużo już czytałam o tej metodzie, więc muszę wreszcie wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Muszę wypróbować tę metodę. Koniecznie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie wiedziałam, że woda ryżowa ma tyle właściwości w sobie i jest w stanie tak korzystnie pomóc naszej skórze. Bardzo pożyteczna wiedza, z której na pewno kiedyś skorzystam! Naprawdę super sprawa i ciekawy sekret dla urody:) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Oo, pamiętam gdy z 6 lat temu jeszcze jako gimnazjalistka próbowałam tej metody - wierzyłam, ze upora się z moim młodzieńczym trądzikiem i o dziwo, bardzo dobrze wspominam efekty na twarzy, choć wiadomo - cudów nie było :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie słyszałam wcześniej o zastosowaniu ryżu w pielęgnacji ;) muszę wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja również pierwszy raz słyszę o wodzie ryżowej,ale chętnie wypróbuję ☺
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  8. jestem ciekawa czy moja skora przyjelaby tego typu rzecz". stosuje kosmetyki z clareny. o ksiazce slyszalam i takze chcialam sie w nia zaopatrzec

    pozdrawiam i zostaje na dluzej ;)

    ustiva.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. pierwszy raz o tym słyszę :D ale chętnie wypróbuję do włosów :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie słyszałam o tej metodzie ale fajna opcja i może w wolnym czasie sama taki wykonam ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Takiego toniku jeszcze nie testowałam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie słyszałam jeszcze o tej metodzie, ale ciekawy pomysł na diy tonik.

    OdpowiedzUsuń