sobota, 23 czerwca 2018

O matko


Od kilku dni o tym myślę, zaczynam pisać, zaraz wszystko kasuję i zamykam kartę. W głowie chaos - wrócić, czy nie.


Zaczęło mi tego brakować. Blogowania. Przelewania swoich myśli na klawiaturę. Sporo czasu minęło od mojego ostatniego wpisu.

Chciałam wrócić z jakiś dobrym postem, ale w głowie tysiąc myśli i nie potrafię się wziąć porządnie za napisanie czegoś dobrego.
Postawiłam więc na przywitanie. 

Jak wiecie jestem już mamą, pamiętacie jak płakałam nad moją zagrożoną ciążą? Dziś moja królewna ma 14 miesięcy i jest bardzo żywiołowym dzieckiem! :) choć padam, to bardzo się cieszę, ze moja córka biega, tańczy, łobuzuje... to wielkie szczęście :)

Założyłam też aparat ortodontyczny, to też nowość w moim życiu ;)

I dalej walczę, aby przytyć :)))

A co u  Was?
Share:

3 komentarze:

  1. :) Cieszę się, że u Ciebie wszystko dobrze. U mnie, standardowo...
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  2. witaj! :) owocnego przelewania myśli! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawa byłam, co u Ciebie słychać :)

    OdpowiedzUsuń