piątek, 30 listopada 2018

Kremy ochronne dla dzieci


Pierwsze mrozy już zawitały, pora zaopatrzyć się w kremy ochronne dla naszych pociech. Dzisiaj przyszłam do Was z kilkoma moimi ulubionymi z dobrym składem.


Hipp Babysanft, Sensitive Krem Ochronny Na Wiatr i Niepogodę Od Urodzenia
Znajdziemy mniej więcej:
Emolienty -  caprylic, octyldodecanol, Hydrogenated Castor Oil
Tocopheryl Acetate - posiada właściwości wolno rodnikowe, nawilża
Zinc Oxide - ma działanie przeciwbakteryjne 
Prunus Amygdalus Dulcis Oil - olej ze słodkich migdałów, substancja natłuszczająca 

Mikkolo, Krem Ochronno-Pielęgnacyjny dla Dzieci

Tutaj też znajdziemy bardzo fajne składniki:

Ricinus Communis Seed Oil - olej rycynowy
Shea Butter - natłuszcza i nawilża
Argania Spinosa Kernel Oil - olej arganowy
Panthenol - działa łagodząco na podrażnioną skórę
Cocos Nucifera Oil - olej kokosowy
Citrullus Vulgaris Seed Oil - olej z pestek arbuza

Nivea, Baby krem ochronny dla dzieci na każdą pogodę 


Znajdziemy mniej więcej:

Emolienty - Paraffinum Liquidum, Hydrogenated Castor Ois, Paraffin,
Glycine Soja Oil - olej sojowy
Panthenol - prowitamina B5
Calendula Officinalis Flower Extract - wyciąg z nagietka 

A jakie są wasze ulubione? :)

Share:

9 komentarzy:

  1. Nie mam dzieci ale sama używam tez takich kremów, przez to że są delikatniejsze ☺
    Ten z Nivea używałam jako kremu do rąk, natomiast jeśli chodzi o Hipp Babysanft mam balsam do ciała i jestem z niego bardzo zadowolona ☺
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  2. Kremy ochronne dla dzieci dobrze sprawdzają się podczas zimowej pielęgnacji twarzy. :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Dwa pierwsze bardzo mnie zainteresowały składem.

    OdpowiedzUsuń
  4. ja lubię takie kremy gdy zima daje w kość! najbardziej lubię ten właśnie z Hipp! <3 ogólnie lubię tą markę - szczególnie za cudowną oliwkę dla dzieci, jej zapach i skład jest obłędny :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo polubiłam się z tym kremem na każdą pogodę z nivea, fajny jest...
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  6. nie mam dzieci ale ten z hipp lubie o tej porze roku :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Tych wariantów nie miałam, ale zimą lubię sobie smarować twarz treściwymi kremami dla dzieci. Głównie takimi przeznaczonymi na wiatr i mróz :)

    OdpowiedzUsuń