wtorek, 4 grudnia 2018

Catrice - VELVET MATT LIP CREAM 030 HAZEL-ROSE ROYCE

(kruidvat.nl)

 Dziś zrecenzuję Wam pomadkę od Catrice. Czy polubię ją tak bardzo jak pomadki od Golden Rose?

Do przetestowania kupiłam sobie pomadkę CATRICE VELVET MATT LIP CREAM - 030 HAZEL-ROSE ROYCE

Bardzo spodobał mi się jej kolor, a że matowych pomadek nigdy dość, od razu spakowałam ją do koszyka. 


Na ustach prezentuje się tak:



MOJA OPINIA:

Niestety pomadka nie ma nic wspólnego z matem.  Nie zastyga na ustach. Mało tego trwałość nie powala, "zjada się" z ust w ekspresowym tempie, utrzymuje się maksymalnie pół godziny pod warunkiem, że nic w tym czasie nie jemy i  nie pijemy.
Z zalet tej pomadki mogę wymienić, że nie wysusza ust, oraz ma ładny zapach.
Pomadka jest w formie błyszczyku także łatwo się ją aplikuje.

Czy kupię po raz drugi?

Niestety nie, pomadki Catrice nie skradły mojego serca i na pewno po nie sięgnę po raz drugi.

Macie podobne zdanie? Czy przeciwnie, sprawdziła się u Was?
Share:

11 komentarzy:

  1. Nigdy nie używałam pomadek z Catrice,zresztą ja rzadko maluje usta ☺
    Szkoda że się nie sprawdziła bo wygląda bardzo ładnie ☺
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  2. Szkoda, że nie do końca się sprawdziła, bo kolor mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  3. Kolor zdecydowanie w moim guście ;)

    Mój blog CAKEMONIKA

    OdpowiedzUsuń
  4. Kolor zdecydowanie w moim guście ^^ szkoda tylko, że się nie sprawdziła :)

    Mój blog CAKEMONIKA

    OdpowiedzUsuń
  5. Kolor ma ładny. Szkoda, że reszta nie powala.

    OdpowiedzUsuń
  6. Miałam dwa kolory, ale strasznie szybko się popsuły i zmienił się zapach pomadek. Bardzo mnie to zaskoczyło.

    OdpowiedzUsuń
  7. Kurcze szkoda, że się nie sprawdziła i nie zastyga na ustach :( Nie skuszę się na nią, choć kolorek przyznam całkiem ładny <3

    OdpowiedzUsuń
  8. No faktycznie z matem nic wspólnego nie ma, a szkoda, bo kolorek ładny ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Szkoda, że się nie sprawdziła, bo wydawała się warta uwagi.

    OdpowiedzUsuń
  10. koło matowych pomadek to ona chyba nawet nie leżała.....szkoda że taki bubel bo korektory tej firmy lubie :/

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja pozostane jednak wierna ich matowym pomadkom i kredkom.

    OdpowiedzUsuń